Ceai din petale de trandafir sirian de la Princess Java

Zilele trecute am gasit Princess Java – Ceai de trandafir sirian (despre karkade am scris si aici, fiind cumparat la vrac din Budapesta) si am vrut neaparat sa vad ce gust are si la pliculet. Si se pare ca am facut o alegere buna.  Desi nu este foarte scump comparativ cu alte ceaiuri premium de la noi, este foarte bun din punct de vedere calitativ.
Are o aroma si un gust deosebite; se simte o oarecare consistenta in acest ceai, probabil si din cauza faptului ca cele 25 de pliculete de ceai contin doar petale de trandafir, fara alti coloranti sau arome. Dupa cum se poate vedea, culoarea ceaiului este de un rosu intens, fiind putin acrisor.

Ca mod de preparare, puteti merge pe firul clasic: incalziti apa si urmariti exact momentul in care incepe sa fiarba (asa se alege “cea mai buna apa” pentru ceai) si turnati 200 ml de apa la un pliculet de ceai. Se lasa la infuzat intre 3-5 minute.

Este un ceai  natural de plante, care poate fi servit in orice moment al zilei fara nici o problema. Fiind de la moldoveni, eu am gasit ceaiul in piata, prin magazine nu l-am zarit pana acum; insa merita sa-l cautati.

 

15 comments on “Ceai din petale de trandafir sirian de la Princess Java

    • In Budapesta chiar nu am cautat nici o ceainarie, am dat peste un magazin plin de ceainice la un moment dat si cam atat :). Esti in Budapesta?

      • Budapesta e un oras foarte frumos (am si un articol scris pe tema asta); eu am fost iarna trecuta si mi s-a parut superba; desi am auzit ca in sezonul cald ar fi si mai frumos. Vei gasi magazine cu ceai la vrac (daca imi aduc bine aminte, chiar pe celebra strada Vaci Utca).

        Calatorie placuta!

    • Si chiar trandafir sirian! Dar sa stii ca se poate face ceai si din trandafiri de-ai nostri, am vazut prin magazine pliculete cu petale uscate de trandafir. Da, incep sa prefer mai mult ceaiurile la vrac, decat cele la pliculet.

Lasă un răspuns

